Świat biznesu oraz preferencje klientów stale ewoluują. W związku z tym firma musi dostosowywać swój wizerunek, aby nadal pozostawać atrakcyjną i aktualną w oczach swojej grupy docelowej. Odświeżenie wizerunku pozwala uniknąć stania w miejscu i zapewnia ciągłe dopasowywanie się do zmieniających się trendów i oczekiwań rynku - mówi Edyta Zębala, dyrektor Wydziału Komunikacji i Marketingu Funduszu Górnośląskiego SA.
System Identyfikacji Wizualnej Funduszu Górnośląskiego obejmuje pełen zakres elementów, nie tylko odświeżonego LOGO, ale również materiały graficzne, a także komunikacja online-w mediach społecznościowych i newsletterach-zostały objęte spójną oprawą wizualną. Nowa wizualizacja logo ma na celu podkreślenie nowoczesności, jednocześnie zachowując wysoką rozpoznawalność wśród klientów.
- Zależy nam, aby nasza komunikacja była nie tylko merytoryczna, ale również spójna, czytelna i jednoznacznie identyfikująca Fundusz. Dlatego zdecydowaliśmy się na uporządkowanie i ujednolicenie naszego wizerunku, co ma przyczynić się do osiągnięcia konkretnych celów związanych z naszą strategią rozwoju. Fundusz Górnośląski dąży do zwiększenia swojej rozpoznawalności zarówno wśród śląskich przedsiębiorców, jak i na arenie międzynarodowej - dodaje Edyta Zębala.
Fundusz Górnośląski prowadzi intensywną komunikację z setkami klientów i otoczeniem biznesowym, oferując szereg usług doradczych i aktywizujących przedsiębiorców MŚP spotkań biznesowych, warsztatów, szkoleń, czy misji gospodarczych (w ramach międzynarodowych projektów tj. InterSilesia i GlobalSilesia, a już w wkrótce InterGlobal).
Wraz z przyjętą strategią rozwoju na koniec 2023 roku, spodziewa się intensyfikacji działań, szczególnie w obszarach promocji innowacyjności regionu, wsparcia projektów związanych z transformacją energetyczną oraz projektów prospołecznych.
Odświeżone logo Funduszu Górnośląskiego
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?